Pysy kuulolla
Tuote on tilapäisesti loppunut. Jätä sähköpostiosoitteesi, niin ilmoitamme sinulle heti, kun sitä on taas varastossa.
Käytämme sähköpostiosoitettasi vain lähettääksemme sinulle kertaluonteisen ilmoituksen.
Splitboardbinding gewicht | 689g |
---|---|
Painoluokka | 600gr - 700gr |
Sisältyykö Ride-käyttöliittymä? | Nee |
Käyttöliittymä yhteensopiva Channelin kanssa? | Ja |
Tämän tuotteen kuvaus on käännetty automaattisesti. Klikkaa tästä näyttääksesi alkuperäisen tekstin.
Spark R&D Surge ST on kokenut joitakin muutoksia. Surgen pohjalevy, hihnat ja selkänojat ovat tukevampia ja tehokkaampia kuin Arcissa. Tämä tekee tästä splitboardbindingistä täydellisen isoihin päiviin ja isoihin linjoihin. Muotoilu on yksinkertainen ja kestävä, mikä on mukavaa, kun olosuhteet vaikeutuvat. ST tarkoittaa "smooth touringia", jossa kitka ja kuluminen on eliminoitu. Whammy bar (kantapään nousu) on kytketty sidokseen ja varmistaa, että cramponit ovat aina täysin kiinni. Skipole-säädettävän kantapään korotustangon lisääminen tekee tästä yhdestä käytännöllisimmistä sidoksista. Tämä sidonta on tarkoitettu kokeneille ratsastajille, raskaille ratsastajille tai vuoristokaupungin legendoille.
SUORITUSKYKY
Suorituskyky on pääasiassa jyrsityssä CNC-peruslevyssä, joka on hieman painavampi ja vahvempi kuin Arcissa ja jota voidaan siksi ajaa aggressiivisemmin. Jäykempi Asym Rip N' Flip Highback on ihanteellinen vaihtoehto splitboarderille, joka etsii maksimaalista voimansiirtoa ja suoraa tuntumaa. Siteet on varustettu Smooth Touring (ST) -matkakäyttöön tarkoitetuilla kiinnikkeillä, nämä kiinnikkeet on valmistettu alumiinin ja kestomuovin sekoituksesta, mikä vähentää kitkaa ja lisää siten käyttöikää.
COMFORT
Sekä Arc että Surge on varustettu Pillow Line -hihnoilla. Nämä hihnat on 3D-muotoiltu yhdestä muovipalasta. Tämä antaa niille hyvän käyttöiän ja tekee niistä muokattavampia, jotta ne istuvat optimaalisesti kenkääsi. ST Whammy Bar -kantapään korotus on sisäänrakennettu pohjalevyyn, ja se varmistaa, että kamppeet kytkeytyvät kantapään korotuksesta riippumatta täysin kiinni. Whammy Barissa on ST overmold. Overmold-prosessin aikana metalliosien päälle valetaan muovia, joka tekee niistä vahvempia ja kestävämpiä. Spark R&D käyttää kaikissa sulkimissaan hyväksi havaittuja Burton-solkia.
TOURING
Spark R&D Surge ST käyttää tunnettua Tesla T1 -järjestelmää. Tämä järjestelmä toimii pohjalevyssä olevan kantapään korotuksen ja Snap Ramp -napsautusjärjestelmän kanssa liitännän muuntamiseksi. Tämän ansiosta sitoumus on helppo asentaa Voile- ja Spark-kiekoille.
SIZECHART
Spark R&D Unisex Bindings Sizechart | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Size | US Men's | US Wmn's | EUR | Mondo | |||||||||||||||
XS | <7 | <8 | <39 | <24.5 | |||||||||||||||
S | 7-8.5 | 8-9.5 | 39-41 | 24.5-26 | |||||||||||||||
M | 8.5-10.5 | 8-9.5 | 41-43 | 26-27.5 | |||||||||||||||
L | 10.5+ | 11.5+ | 43+ | 27.5+ |