Asiakaspalvelu
< Asiakaspalvelu- Toimitusaika
- Toimituskustannukset
- Toimitusvaihtoehdot
- Nouto myymälästä
- Seuraa lähetystäsi
- Toimituksen muuttaminen
- Toimitus liike-, hotelli- tai lomaosoitteeseen
- Erityiset toimitusohjeet
- Etkö ole kotona?
- Paketti ei saapunut
- Vahingoittunut paketti
- Erikoistuotteet
- Pakkaus
- Kansainväliset lähetykset
- Toimitus EU:n ulkopuolisiin maihin ja alv
- Tuote viallinen tai puutteellinen
- Lakisääteinen takuu – vähintään 2 vuotta
- Ylimääräinen tehtaan takuu
- Mitä takuu ei kata
- Takuun hakeminen
- Takuukäsittely EU:ssa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Norjassa ja Sveitsissä
- Takuukäsittely EU:n ulkopuolella, Norjassa ja Sveitsissä
- Takuu B-choice-, outlet- ja esittelytuotteille
- Tarvitseeko minun vielä teroittaa ja vahata sukseni tai lumilautani tuotteen saamisen jälkeen?
- Saanko tilaukseni mukana suksi- tai lumilautalaukun?
- Asennetaanko suksisiteeni?
- Asennetaanko lumilautani siteet?
- Voinko valita lumilautani pohjan värin?
- Minkä kokoisen siteen tarvitsen suksiini?
- Minkä kokoiset pitokarvat tarvitsen?
Palaute ja valitukset
-
Palaute
Jos olet tyytyväinen palveluumme tai tuotteeseesi, haluaisimme kuulla kokemuksistasi! Voit lähettää meille sähköpostia tai tägätä meidät Facebookissa ja Instagramissa. Olemme myös todella kiitollisia, jos voit jättää meille hyvän arvostelun seuraavissa palveluissa:
Trustpilot
Facebook
Google-arvostelut -
Valitukset
Ongelmasta ilmoittaminen
Jos sinulla on ongelmia tilauksen, tuotteen tai huonon kokemuksen kanssa, haluamme kuulla palautteesi sähköpostitse helpdesk@snowcountry.fi, yhteydenottolomakkeella, puhelimitse tai kirjeellä. Pyrimme vastaamaan sinulle arkipäivinä 24 tunnin kuluessa ja löytämään tilanteeseen nopean ratkaisun.Valitusten eskalointi
Jos ongelmaasi ei saada tyydyttävää ratkaisua, voit tehdä valituksen. Vastaus valitukseen saapuu viimeistään 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Jos valituksen käsittelyyn tarvitaan enemmän aikaa, saat 14 päivän kuluessa vastaanottovahvistuksen, jossa ilmoitetaan, milloin voit odottaa meiltä asiallista vastausta. Nämä ovat maksimimääräaikoja, pyrimme vastaamaan 48 tunnin kuluessa arkipäivinä ja teemme kaikkemme, jotta saamme aikaan toimivan ratkaisun yhdessä kanssasi.
Jos et ole tyytyväinen lopulliseen vastaukseemme
Jos olet eri mieltä lopullisesta valituspäätöksestämme, sinulla on 6 viikkoa aikaa valittaa siitä. Voit ilmoittaa meille tästä kirjallisesti sähköpostitse tai kirjeitse ja ilmoittaa, että haluat toisenlaisen ratkaisun. Käsittelemme valituksesi uudelleen. Useimmissa tapauksissa vastaamme muutaman päivän kuluessa, mutta viimeistään 4 viikon kuluessa.
Jos et hyväksy lopputulosta
Jos et edelleenkään ole samaa mieltä kanssamme, olet käynyt läpi edellä mainitun valitusmenettelyn ja asut EU:ssa, Norjassa, Islannissa tai Liechtensteinissa, voit tehdä valituksen EU:n verkkovälitteiselle riitojenratkaisuelimelle (ODR). Löydät tiedot alla olevan url-osoitteen kautta:https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Tee valitus tätä kautta 12 kuukauden kuluessa siitä, kun olet tehnyt ensimmäisen valituksen Snowcountrylle. Haluamme pyytää huomioimaan, että meillä ei ole velvollisuutta tehdä yhteistyötä riitojen ratkaisemisessa ODR:n kaltaisten välimieslautakuntien kautta.
Jos et pysty tai halua tehdä valitusta riidanratkaisuelimelle, voit aina tehdä valituksen suoraan toimivaltaiselle tuomioistuimelle.