Ladataan...

Asiakaspalvelu

< Asiakaspalvelu

Palautukset

  • Palautukset lyhyesti

    Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit yksinkertaisesti palauttaa tuotteen. Ilmoita meille 15 päivän kuluessa, että haluat palauttaa tilauksesi. Sinun ei tarvitse perustella päätöstäsi (mutta olisimme kiitollisia, jos tekisit niin). Kun olet ilmoittanut meille, että haluat palauttaa tilauksesi, sinulla on vielä 15 päivää aikaa palauttaa se.

    Neljä tärkeintä seikkaa palautuksista:*

    1. Ilmainen palautus 15 päivän kuluessa Itävalta, Belgia, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Espanja ja Ruotsi. Pyydä palautusetiketti alla olevasta painikkeesta. Palautus muista maista tapahtuu omalla kustannuksellasi osoitteeseemme Alankomaissa.
    2. Palautamme sinulle koko ostosumman, mukaan lukien tavanomaiset toimituskulut (EU-, UK-, CH- ja NO-alueilla), 5 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta edellyttäen, että tuote on alkuperäisessä kunnossa.
    3. Haluatko vaihtaa toiseen tuotteeseen? Lähetä tuote takaisin ja tilaa uusi tuote verkkosivuiltamme.
    4. Räätälöityjä tuotteita, kuten suksia, joiden sidokset on porattu asiakkaan määritysten mukaan, ei voi palauttaa.


    * Haluamme pitää palautusprosessin yksinkertaisena, ja siksi olemme listanneet tärkeimmät kohdat sinulle tähän. Jos haluat tietää kaikki lailliset oikeutesi ja velvollisuutesi, löydät ne täältä: Ehdot ja poissulkemiset.

    Tarjoamme maksuttoman palautuksen vain edellä mainituista maista.

  • Hyvitys

    Palautuksen vastaanottamisen jälkeen lähetämme hyvitysmaksun 5 arkipäivän kuluessa. Maksamme aina takaisin sillä maksuvälineellä, jolla teit tilauksen. Jos olet maksanut lahjakortilla, saat uuden lahjakortin, jonka arvo on sama. Jos olet valinnut erityisen toimitusvaihtoehdon, kuten pikatoimituksen, emme korvaa tämän palvelun kustannuksia.

  • Palautuspakkausohjeet

    Jotta palautuksesi käsittely tapahtuisi mahdollisimman sujuvasti, pyydämme sinua noudattamaan alla olevia pakkausohjeita.

    • Sisällytä kaikki lisävarusteet, mukaan lukien kaikki ilmaiset tuotteet.
    • Ilmoita meille keneltä palautus on peräisin liittämällä laatikkoon palautuslappu, kopio laskusta tai muistilappu, jossa on tilauksesi tiedot.
    • Jos tuotteessa on etikettejä, älä leikkaa niitä pois.
    • Palauta tuote/tuotteet alkuperäisessä ja vahingoittumattomassa pakkauksessa.
    • Käytä aina lähetyslaatikkoa, mieluiten sitä, jossa sait lähetyksen meiltä.
    • Älä kirjoita tai kiinnitä tarroja tai tarpeetonta teippiä alkuperäiseen laatikkoon/pakkaukseen. Käytä aina lähetyslaatikkoa palautusetiketin kiinnittämiseen.
    • Jos käytät kuljetuslaatikkoamme uudelleen, varmista, että poistat vanhat lähetystarrat.
    • Lisää riittävästi pehmustemateriaalia, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.

    Laittaisimme mielellämme palauttamasi tuotteen takaisin myyntiin verkkosivuillemme. Lähetä se siis takaisin meille alkuperäisessä kunnossaan. Tämä auttaa meitä varmistamaan, että myös seuraavalla asiakkaalla on hyvä ostokokemus!

  • Vaihto

    Olemme päättäneet olla tekemättä vaihtoja. Uskomme, että vaihtomenettely on usein tarpeettoman hankala prosessi sekä sinulle asiakkaana että meille.

    Haluatko toisen koon tai tuotteen? Palauta silloin vanha tuote ja tee uusi tilaus verkkosivujemme kautta. Palautuksen jäljellä oleva summa palautetaan sinulle, kun se on vastaanotettu. Näin saat haluamasi tuotteen nopeasti toimitettuna, eikä sinun tarvitse odottaa, että olemme vaihtaneet tuotteen. Tämä estää lisäksi virheet ja pettymykset.

  • Palautuskustannukset

    Palautus veloituksetta: Itävalta, Belgia, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Espanja ja Ruotsi. Voit pyytää ilmaisen palautusetiketin täällä.
    Palautus omalla kustannuksellasi: Kaikki muut maat. Arvioimme, että nämä kustannukset ovat EU:ssa 7–20 € pienille pakkauksille ja 15–40 € suksille ja lumilaudoille.

    PALAUTUKSET EU:N ULKOPUOLELTA:
    1. Jos palautat tuotteen EU:n ulkopuolelta, emme voi korvata jo maksettuja tuonti- ja tullimaksuja. Joissakin tapauksissa voit vaatia näitä kustannuksia takaisin tullilta. Kysy omalta tullilaitokseltasi, miten se onnistuu.
    2. Palauttaminen tapahtuu omalla kustannuksellasi.
    3. Ilmoita aina rahdinkuljettajalle, että kyseessä on yksityinen palautuslähetys. Tiedustele rahdinkuljettajaltasi, miten tämä tehdään.
    4. Mainitse aina lähetyslaskussa/pakkauksessa: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DPD +[alkuperäinen UPS/DPD-seurantanumero, jolla sait paketin].
    5. Mainitse aina pakkauksessa: 'Customs code 604, Return Goods - full exemption'.
    6. Liitä mukaan kopio Snowcountryn alkuperäisestä laskusta. Vedä yli kaikki kohteet, joita et palauta.
    7. Pakkaukset, joista joudumme maksamaan tuontikuluja, hylätään tai laskutetaan sinulta.
  • Palautus

    Palautus Itävalta, Belgia, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Espanja ja Ruotsi

    Rekisteröi palautus alla olevan painikkeen kautta, jolloin saat meiltä ilmaisen DPD/UPS-palautusetiketin (suurten pakettien tapauksessa palautus toimitetaan UPS:n kautta). Käytä alkuperäistä pahvilaatikkoa, jonka olet saanut meiltä, ja irrota kaikki alkuperäiset kuljetustarrat. Mainitse tilausnumerosi, jotta tiedämme, että kyseessä on sinun tilauksesi. Kiinnitä palautusetiketti laatikkoon ja vie paketti lähimpään lähetyspisteeseen (DPD-pakettipisteiden haku / UPS-pakettipisteiden haku). Eikö lähistöllä ole pakettipistettä? Ota meihin yhteyttä, niin yritämme löytää toisen ratkaisun. Älä lähetä pakettia tavallisen postin kautta ilman palautusetikettiämme, sillä tässä tapauksessa emme korvaa palautuslähetyksen postikuluja.

    Tarjoamme maksuttoman palautuksen vain edellä mainituista maista.

    Palautus Yhdistyneestä kuningaskunnasta, Sveitsistä, Norjasta ja muista maista

    Jos lähetät maasta, joille emme tarjoa ilmaista palautusta, lähetä tuote huolellisesti pakattuna osoitteeseen:

    Snowcountry
    Astronaut 10
    3824 MJ  Amersfoort
    Alankomaat

    Palautuslähetys tapahtuu omalla kustannuksellasi ja vastuullasi. Siksi suosittelemme, että valitset seurattavan ja vakuutetun lähetyksen, ja säilytät lähetyskuitin turvallisessa paikassa. Muista liittää palautukseen tilausnumerosi.

    PALAUTUS EU:N ULKOPUOLELTA:
    1. Jos palautat tuotteen EU:n ulkopuolelta, emme voi korvata jo maksettuja tuonti- ja tullimaksuja. Joissakin tapauksissa voit vaatia näitä kustannuksia takaisin tullilta. Kysy omalta tullilaitokseltasi, miten se onnistuu.
    2. Palauttaminen tapahtuu omalla kustannuksellasi.
    3. Ilmoita aina rahdinkuljettajalle, että kyseessä on yksityinen palautuslähetys. Tiedustele rahdinkuljettajaltasi, miten tämä tehdään.
    4. Mainitse aina lähetyslaskussa/pakkauksessa: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL +[alkuperäinen UPS/DHL-seurantanumero, jolla sait paketin].
    5. Mainitse aina pakkauksessa: 'Customs code 604, Return Goods - full exemption'.
    6. Liitä mukaan kopio Snowcountryn alkuperäisestä laskusta. Vedä yli kaikki kohteet, joita et palauta.
    7. Pakkaukset, joista joudumme maksamaan tuontikuluja, hylätään tai laskutetaan sinulta.

    Tuonti varastollemme,
    Tuote voidaan toimittaa meille myös henkilökohtaisesti. Tämän jälkeen käsittelemme palautuksen normaalin menettelyn tapaan.

  • Palautusehdot ja poikkeukset

    Peruutuksen ajanjakso:

    1. Sinulla on 15 päivää aikaa arvioida tuote.
    2. 15 päivän arviointijakso alkaa tilauksen vastaanottamista seuraavana päivänä.
    3. Jos tilauksesi toimitetaan osissa, palautusaika alkaa tilauksen valmistuttua.
    4. Jos 15. päivä osuu viikonloppuun tai yleiseen pyhäpäivään, määräaikaa pidennetään sitä seuraavaan arkipäivään.


    Peruuttamisoikeuden käyttäminen

    1. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit ilmoittaa meille 15 päivän kuluessa, että haluat peruuttaa ostoksen. Sinun ei tarvitse kertoa meille mitään syytä, miksi haluat palauttaa sen (mutta arvostamme sitä, jos kerrot). Voit tehdä sen sähköpostitse, yhteydenottolomakkeella, puhelimitse tai palautuslomakkeella.
    2. Kun olet ilmoittanut, että haluat palauttaa tuotteen, sinulla on 15 päivää aikaa palauttaa tuote meille.
    3. Palauta tuote kokonaisuudessaan, alkuperäisessä kunnossaan ja mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkauksessa. Jos tuotteessa on etikettejä, älä leikkaa niitä pois.
    4. Tilauksen palauttamista varten tuotetta on voitu arvioida vain samalla tavalla kuin se onnistuisi kaupassa. Tuotetta ei saa käyttää tai vahingoittaa enempää kuin on tarpeen sen arvioimiseksi. Jos teet näin, voimme pidättää näin syntyneen arvonalennuksen palautuksestasi tai veloittaa sinua.


    Poikkeukset
    Tuotteet ja palvelut, joita ei voi palauttaa peruutusoikeuden turvin:

    1. Tuotteet, jotka on räätälöity asiakkaan määritysten mukaan. Tämä koskee erityisesti suksia, joihin olemme asentaneet suksisiteet kokomerkintöjesi mukaisesti; pitokarvoja, jotka olemme leikanneet suksiisi sopiviksi; suksia, joihin olemme asentaneet Quiver Killer Insertit määrittelemiesi mittojen mukaisesti. Tämä poikkeus ei koske demosuksia, joissa on räätälöimättömät siteet, eikä suksia, joissa on ns. kiskositeet.
    2. Digitaaliset ja fyysiset lahjakortit.
    3. Lisäpalvelut, kuten pikatoimitus ja siteiden asennus.
    4. Hygieniatuotteet tai terveysriskin sisältävät tuotteet, joiden sinetti on rikottu.
    5. Tuotteet, joiden säilyvyysaika on rajallinen.
    6. Yritysasiakkaat, jotka tilaavat tarjouksen perusteella.


    Palautuslomake
    Voit lähettää palautuksesi sähköpostitse, yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse, mutta voit käyttää myös tavallista palautuslomaketta. Tämä lomake ei ole pakollinen, ja peruuttamisoikeutesi on voimassa myös ilman tätä lomaketta.

  • Palautuksen tila

    Jos olet käyttänyt palautusetikettiämme, voit seurata lähetystä seurantakoodin avulla. Palautuksen saapuminen kestää keskimäärin 3 arkipäivää. Käsittelemme palautuksen 1–3 arkipäivän kuluessa. Saat meiltä sähköpostia, kun palautus ja hyvitys on käsitelty.

  • CN22 & CN23 forms