Ladataan...

Asiakaspalvelu

< Asiakaspalvelu

Takuu ja korjaukset

  • Tuote viallinen tai puutteellinen

    Tarkasta tuote perusteellisesti sen saatuasi. Jos tuote on viallinen tai puutteellinen jo vastaanotettaessa, ilmoita siitä ennen käyttöä ja mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Lähetämme sinulle puuttuvan osan veloituksetta tai vikatapauksissa vaihdamme tuotteen veloituksetta.

  • Lakisääteinen takuu – vähintään 2 vuotta

    Tarjoamme kaikille tuotteille lakisääteisen takuun, joka kattaa valmistusvirheet normaalissa käytössä. Tämä tarkoittaa, että tuotetta on voitava käyttää ongelmitta sen odotetun käyttöiän ajan. Minimikäyttöikänä tarjoamme 2 vuotta kaikille tuotteillemme, ellei tuotesivulla nimenomaisesti toisin mainita.

    Takuu 2 vuoden jälkeen
    Joissain tapauksissa valmistusvirhetakuu jatkuu 2 vuoden jälkeen. Ota yhteyttä, niin keskustellaan mahdollisuuksista.

  • Ylimääräinen tehtaan takuu

    Jotkut tuotemerkit tarjoavat valmistajan lisätakuun. Ehdot ja takuuilmoitukset voivat vaihdella merkeittäin. Kyseisten tuotteiden mukana toimitetaan valmistajan takuukortti, jossa ilmoitetaan rekisteröintimenettely ja ehdot.

  • Mitä takuu ei kata

    Voit aina tehdä takuupyynnön, mutta lakisääteinen tai valmistajan myöntämä takuu ei yleensä kata seuraavanlaisia vahinkoja:

    1. Tuotteen normaali kuluminen.
    2. Iskuvauriot.
    3. Virheellisen käytön, väärinkäytön tai laiminlyönnin aiheuttama vahinko.
    4. Vahingot, jotka johtuvat siteiden virheellisestä kokoamisesta tai säätämisestä.
    5. Hiihtohissien aiheuttamat vahingot.
    6. Käyttövahingot.
    7. Tuotteen muutosten tai korjausten aiheuttamat vahingot.
    8. Vahingot, jotka aiheutuvat asioista, jotka eivät liity materiaaliin tai tuotantoon.
    9. Voiteluaineiden tai liimojen aiheuttamat vauriot.
    10. Tuotteen kuljetuksen tai varastoinnin aiheuttamat vauriot.
    11. Virheellisen käytön tai huollon aiheuttamat viat tai vahingot.
    12. Vahingot, jotka aiheutuvat käyttöohjeen noudattamatta jättämisestä.
    13. Tuotteen muutosten tai korjausten aiheuttamat vahingot.
    14. Mikä tahansa terävien esineiden aiheuttama vahinko, joka aiheutuu kääntämisestä, puristamisesta, putoamisesta, epänormaalista käytöstä tai muusta virheellisestä toiminnasta.


    Jos vaurio johtuu jostain edellä mainituista, emme voi taata, että takuu kattaa ongelmasi.

  • Takuun hakeminen

    Raportoi viasta heti, kun havaitset sen, jotta vältät lisävahinkoja. Snowcountry on aina ensimmäinen yhteyshenkilösi takuuasioissa.
    Huomioithan, että otamme vastaan vain puhtaita ja/tai pestyjä tuotteita takuuarviointia varten.

  • Takuukäsittely EU:ssa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Norjassa ja Sveitsissä

    Kun olemme saaneet pyyntösi, yritämme antaa alustavan arvion ongelmasta ja mahdollisesta ratkaisusta. Lähetämme sinulle palautusetiketin, jolla voit palauttaa tuotteen meille maksutta.

    Vika kuuluu takuun piiriin.
    Toimitamme tuotteen tavarantoimittajalle tai valtuutetulle korjaamolle. Käsittely kestää keskimäärin 2–3 viikkoa, ja pidämme sinut mahdollisimman hyvin ajan tasalla asian etenemisestä. Jos korjaaminen ei ole mahdollista, toimitamme sinulle korvaavan tuotteen. Hyväksytyn takuuvaatimuksen käsittely on maksutonta, ja teemme parhaamme, että siitä aiheutuisi sinulle mahdollisimman vähän vaivaa.

    Vika ei kuulu takuun piiriin.
    Jos korjaamo tai valmistaja arvioi, että vika ei kuulu takuun piiriin, ilmoitamme siitä sinulle ja keskustelemme kanssasi korjaus- tai vaihtokustannuksista.

  • Takuukäsittely EU:n ulkopuolella, Norjassa ja Sveitsissä

    Kun olemme saaneet pyyntösi, yritämme antaa alustavan arvion ongelmasta ja mahdollisesta ratkaisusta. Tämän jälkeen voit palauttaa tuotteen meille omalla kustannuksellasi. Joissakin tapauksissa voimme ohjata sinut valmistajan tai toimittajan luokse kotimaassasi, jotta asia voidaan käsitellä nopeammin. Me pysymme tietenkin yhteyshenkilönäsi.

    Vika kuuluu takuun piiriin.
    Lähetämme tuotteen toimittajalle tai valtuutetulle korjauskeskukselle korjattavaksi maksutta. Käsittely kestää keskimäärin 2–3 viikkoa, ja pidämme sinut mahdollisimman hyvin ajan tasalla asian etenemisestä. Jos korjaaminen ei ole mahdollista, toimitamme sinulle korvaavan tuotteen. Huomioithan, että voimme veloittaa toimituskulut, jotta saamme korjatun tuotteen takaisin sinulle.

    Vika ei kuulu takuun piiriin.
    Jos korjaamo tai toimittaja arvioi, että vika ei kuulu takuun piiriin, ilmoitamme siitä sinulle ja keskustelemme kanssasi korjaus- tai vaihtokustannuksista.

  • Takuu B-choice-, outlet- ja esittelytuotteille

    B-choice- ja outlet-tuotteet kuuluvat normaalin takuun piiriin. Ylimääräisiä sääntöjä tai poikkeuksia ei sovelleta, ellei tuotesivulla nimenomaisesti toisin mainita. Käytetyillä esittelytuotteilla voi olla rajoitettu takuu. Tämä mainitaan tuotesivulla.