Frequently Asked Questions
Tilauksen muuttaminen

Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Emme voi muuttaa tilaustasi sen lähettämisen jälkeen.

Sukset siteillä
Jos olet tilannut sukset asennetuilla siteillä, voimme muuttaa tilausta vain, jos emme ole vielä asentaneet siteitä.

Siteellisten suksien tilaaminen

Siteiden valinta ja lisääminen
Jos ostat suksien kanssa siteet, saat niille erittäin kilpailukykyisen sarjahinnan. Valitse ensin haluamasi sukset ja napsauta sitten:


Näytämme valitsemillesi suksille 3 suositelluinta sidettä. Voit toki valita siteet eri kategorioista kuten alppi-, touring- tai tech/pin-siteet.

Ilmainen siteiden asennus
Jos ostat suksien kanssa siteet, asennus on ilmainen. Voidaksemme asentaa siteet suksiin tarvitsemme vain monosi koon millimetreissä. Monosi kantapään sivussa olevaan muoviosaan on merkittynä monon koko millimetreissä. Voit lähettää meille kyseisen millimetrikoon kassalla tilauspainikkeen yllä olevassa kommenttikentässä.

Skischoen zoollengte aflezen
Jos et kykene selvittämään monosi kokoa juuri sillä hetkellä, voit silti tehdä tilauksen. Lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kysymme monosi kokoa. Voit vastata kysymykseen sinulle sopivana ajankohtana.

Vaihtoehtoisesti voit lähettää meille monosi Mondopoint-koon. Tässä tapauksessa meidän tulee tietää monon brändi ja malli. Voimme silloin ottaa itse selville millimetrikoon. Voit jättää meille tiedot kommenttikenttään tai lähettää ne sähköpostitse yhdessä tilausnumerosi kanssa.

Erityiset asennusohjeet
Asennamme vakiona kaikki suksemme suositeltuun asennuskohtaan. Jos haluat poiketa tästä, kerro siitä kommenttikentässä. Jos kaipaat lisätietoja suksien asennuksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Säätö ja DIN

Huomio! Jos ostat meiltä sukset ja asennamme siteet, ne asennetaan monosi pohjan pituuden mukaan (teemme asennuksen vain antamiesi tietojen mukaan). Suksia ei säädetä henkilökohtaisten tarpeiden ja monojen mukaan, sillä meillä ei ole monojasi hienosäätöä varten. Monojen silmämääräinen tarkastaminen ei myöskään ole mahdollista. Tämä tarkoittaa sitä, että sukset eivät ole valmiina käytettäväksi. Suosittelemme siteiden säätöä paikallisessa hiihtotarvikekaupassa. Voit toki myös tehdä hienosäädön itse. Emme ole vastuussa siteidesi oikeasta säädöstä.

Jos kaipaat lisätietoja, voit milloin vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Suksien siteet, Yhdysvallat ja Kanada

Jos ostat sukset ja siteet Yhdysvalloista tai Kanadasta, emme kykene asentamaan siteitä vastuuvelvollisuuden vuoksi. Voit toki silti tilata kyseiset tuotteet, mutta ne toimitetaan asentamattomina.

Ongelmat tilauksen aikana

Ensimmäinen tilausyritys epäonnistui, ja nyt tuote on loppunut varastosta.
Kun aloitat maksuprosessin, tuote on varattu sinulle. Jos maksu peruutetaan, varastoa ei välttämättä vapauteta välittömästi uudelleen tilaamista varten. Jos näin tapahtuu eikä tuote ole tilattavissa 5 minuutin kuluttua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitusaika

Tavalliset toimitusajat

Tarjoamme toimitukset maailmanlaajuisesti!

Suomi = 3–5 arkipäivää (Tarkista alueelliset erot alla olevasta UPS-kartasta)


Muut maat: Tutustu alla olevaan UPS/DHL-karttaan tai käytä UPS-laskuria / DHL-laskuria (toimitus alueelta: Amersfoort - 3824 - Alankomaat)

Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen kello 16:00 CE(S)T, se lähetetään samana päivänä ja toimitetaan 3–5 arkipäivän kuluessa*. Jos tilaat sukset asennettavilla siteillä, toimitukseen voi kulua 1–2 arkipäivää enemmän. Onko sinulla kiire? Ota yhteyttä!

* Toimitusaika riippuu toimitusmaasta. Toimitus joihinkin etäisiin paikkoihin ja vuoristokyliin voi viedä kauemmin. Kokemuksemme mukaan paketit toimitetaan alla mainittujen toimitusaikojen puitteissa 95 %:ssa tapauksista. Lauantaina ja sunnuntaina tehdyt tilaukset lähetetään maanantaina.

Alta löydät yleiskatsauksen Euroopan toimitusaikoihin. Toimitus joihinkin etäisiin paikkoihin ja laskettelukeskuksiin voi viedä 1–2 arkipäivää kauemmin. Tarkempaa toimitusaikaa varten voit käyttää UPS-laskuria / DHL-laskuria. Käytä tätä toimitusosoitteena: Amersfoort - 3824 - Alankomaat

UPS EU Shipping Times

DHL EU Shipping Times

Seuraa lähetystäsi

Heti kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse lähetyksen seurantalinkin. Tässä sähköpostiviestissä saat seurantakoodin ja linkin jakeluyhtiöön, jonka avulla voit seurata lähetystä.

Vahingoittunut paketti

Kehotamme sinua aina tarkistamaan pakkauksen ennen kuittausta. Jos pakkaus on merkittävästi vahingoittunut (pahvi tai teippi), suosittelemme kieltäytymään paketin vastaanottamisesta ja ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Oletko jo allekirjoittanut kuitin? Ei hätää, ota kuvia laatikosta ennen kuin tarkistat tuotteen vaurioiden varalta. Jos laatikko ja tuote ovat vahingoittuneet, suosittelemme, että otat välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun. Älä hävitä vaurioitunutta laatikkoa, se voi olla vielä tarpeen rahdinkuljettajan tarkastusta varten.

Tarkasta tuote perusteellisesti sen saatuasi. Jos tuote on viallinen tai puutteellinen jo vastaanotettaessa, ilmoita siitä ennen käyttöä ja mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Lähetämme sinulle puuttuvan osan veloituksetta tai vikatilanteissa vaihdamme tuotteen veloituksetta.

Palautus

Palaa

Maksuttomia palautuksia voi tehdä Itävalta, Belgia, Tšekistä, Tanska, Suomi, Ranska, Saksa, Italia, Luxemburg, Alankomaat, Puola, Romaniasta, Espanja ja Ruotsi

Rekisteröi palautus alla olevan painikkeen kautta, jolloin saat meiltä ilmaisen DPD/UPS-palautusetiketin (suurten pakettien tapauksessa palautus toimitetaan UPS:n kautta). Käytä alkuperäistä pahvilaatikkoa, jonka olet saanut meiltä, ja irrota kaikki alkuperäiset kuljetustarrat. Mainitse tilausnumerosi, jotta tiedämme, että kyseessä on sinun tilauksesi. Kiinnitä palautusetiketti laatikkoon ja vie paketti lähimpään lähetyspisteeseen (DPD-pakettipisteiden haku / UPS-pakettipisteiden haku). Eikö lähistöllä ole pakettipistettä? Ota meihin yhteyttä, niin yritämme löytää toisen ratkaisun. Älä lähetä pakettia tavallisen postin kautta ilman palautusetikettiämme, sillä tässä tapauksessa emme korvaa palautuslähetyksen postikuluja.

Tarjoamme maksuttoman palautuksen vain edellä mainituista maista.

Palautus Yhdistyneestä kuningaskunnasta, Sveitsistä, Norjasta ja muista maista

Jos lähetät maasta, joille emme tarjoa ilmaista palautusta, lähetä tuote huolellisesti pakattuna osoitteeseen:

Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ  Amersfoort
Alankomaat

Palautuslähetys tapahtuu omalla kustannuksellasi ja vastuullasi. Siksi suosittelemme, että valitset seurattavan ja vakuutetun lähetyksen, ja säilytät lähetyskuitin turvallisessa paikassa. Muista liittää palautukseen tilausnumerosi.

PALAUTUS EU:N ULKOPUOLELTA:
  1. Jos palautat tuotteen EU:n ulkopuolelta, emme voi korvata jo maksettuja tuonti- ja tullimaksuja. Joissakin tapauksissa voit vaatia näitä kustannuksia takaisin tullilta. Kysy omalta tullilaitokseltasi, miten se onnistuu.
  2. Palauttaminen tapahtuu omalla kustannuksellasi.
  3. Ilmoita aina rahdinkuljettajalle, että kyseessä on yksityinen palautuslähetys. Tiedustele rahdinkuljettajaltasi, miten tämä tehdään.
  4. Mainitse aina lähetyslaskussa/pakkauksessa: RETURN SHIPMENT FOR ECOMMERCE ORDER WITH UPS/DHL +[alkuperäinen UPS/DHL-seurantanumero, jolla sait paketin].
  5. Mainitse aina pakkauksessa: 'Customs code 604, Return Goods - full exemption'.
  6. Liitä mukaan kopio Snowcountryn alkuperäisestä laskusta. Vedä yli kaikki kohteet, joita et palauta.
  7. Pakkaukset, joista joudumme maksamaan tuontikuluja, hylätään tai laskutetaan sinulta.

Tuonti varastollemme,
Tuote voidaan toimittaa meille myös henkilökohtaisesti. Tämän jälkeen käsittelemme palautuksen normaalin menettelyn tapaan.

Kansainväliset tilaukset
  • Lähetämme ympäri maailmaa.
  • Toimituskulut näet kassalla ennen tilauksen loppuunsaattamista.
  • Toimitusaika omaan maahasi löytyy UPS:n verkkosivuilta: UPS-laskuri (lähetys osoitteesta: Amersfoort - 3824 - Alankomaat).
  • Jos tilaat EU:n ulkopuolelta, et maksa arvonlisäveroa verkkokaupassamme.

Huomioi tilauksissa EU-, CH- ja NO-alueiden ulkopuolelta:

  • Toimituskustannukset näkyvät kassalla, kun olet valinnut toimitusmaan.
  • Toimitusajan omaan maahasi löydät UPS:n verkkosivuilta: UPS-laskin (lähetys osoitteesta: Amersfoort - 3824 - Alankomaat). Arvioidut toimitusajat löydät toimitussivultamme
  • Et maksa Alankomaiden 21 %:n arvonlisäveroa.
  • Lähetyksen yhteydessä voidaan veloittaa arvonlisävero, maahantuonti- ja käsittelykulut. Tämän määrä riippuu maasi säännöistä, joten tarkista ne välttääksesi odottamattomat kustannukset. Emme ole vastuussa näistä kustannuksista emmekä voi korvata niitä missään olosuhteissa. Lue lisää ALV:stä.
  • Palautukset, myös takuupyynnön tapauksessa, tapahtuvat omalla kustannuksellasi.
  • Palauttaessasi tuotteen emme hyvitä alkuperäisiä (pikalähetys)toimituskuluja.
  • Turvatyynysylintereitä ja tuotteita, joissa on turvatyynysylinterit, ei voida toimittaa Euroopan ulkopuolelle.